Блог ім. Facerti → як не потрібно їхати в подорож.

Перша моя подорож на мотоциклі сталося в далекому 2015 році… Отже, з чого ж все почалося.у той далекий рік я вже був володарем “споті1200″ хд 2006 року, але прав категорії ” а» не було, а ось думка відвідати крим на мотику мій мозок все ніяк не покидала… І стала мрія, яка переросла в думку, збуватися з шаленою швидкістю, але завжди буває одне але)))

За тиждень до поїздки відвіз мотоцикл в столицю (все ще без прав) для його діагностики, ну хіба мало що з ним не те (по факту просто віддав бабло так званим майстрам з ан**хода, які нічого не робили. Справа в тому, що на спеці і тривалій поїздці у мене почало бризкати масло з-під повітряного фільтра, ну не знав я ще, чому це трапляється у хд), а ось масло і колодки я міняв і міняю завжди сам, та й всі ремонти теж сам. Так ось, 31 липня його необхідно було забирати, але в цей же день був призначений іспит на категорію а, і в цей же день відбувся виліт моєї майбутньої дружини… Насичений був день.

Успішно склавши іспит, сиджу, чекаю, коли скопіюють мою фізіономію, розмістять її на шматочку пластику, і як щасливий володар заповітного дозволу, полечу на «собаці» в статград за своїм залізним конем, а, якщо ще й пощастить, зможу проводити «дружину» на літак. Від щастя в заду сперло дихання, біжу на електрон, забувши про те, що це була п’ятниця… Загалом відправивши дружину на літак, і забравши коня о 7 годині вечора висунувся додому, щоб завтра 1 серпня о 7 ранку висунутися в дорогу, про боги, що це був за вечір, 170 км в пробках, та в таких, що не допомогла ні узбіччя, ні міжряддя, дощ… В результаті додому дістався об 11-12 ночі, а дружина вже приземлилася і чекала автобус, який приїде тільки вранці… (про що ми тоді думали, не відомо, але думали).

Ранок почався не з кави… Дзвінок дружини, розбудив мене близько 9, успішно запевнивши її, що я вже їду десь за каширою, судорожно почав збирати речі. У цей момент я зрозумів, що збір речей в подорож і планування самої подорожі — це теж важливо, а головне — потрібна справа, а також я зрозумів, що речі мені нічим кріпити: ні гумок, ні мотузок у мене на той момент не було. Все потім та потім, а “потім” настав як завжди несподівано.

Не буду заглиблюватися в подробиці, виїжджав я тільки в 15.00, в дощових бахілах, без дощовика, з мокрими кросівками, рукавичках… З екіпа тільки шолом і текстильна вітровка, а на горизонті виднілися свинцеві хмари, але серце молоде, хоче в шлях, мозок відкидає в бік будь-які розумні думки і оптимізм мене не покидав до самої ночі… І так 1 серпня, я підлозі мокрий, на мотоциклі і попереду у мене 1600 км дороги в крим. Гайда!

У дощ я так і не потрапив, виїжджаючи на трасу м4 «дон», як найрозумніший, на першій же ділянці платної дороги стою в черзі і плачу за проїзд, не відразу зрозумів, чому тітоньки на касі на мене дивляться і посміхаються. Ох, який же це був захват, на трасі ти їдеш вперед, ухххх кожному бажаю знову, знову і знову відчувати це почуття, яке не передати словами.проїхавши перші 300 км, за моїми розрахунками, вже потрібно було шукати заправку. Їхав до тули в колоні мотоциклістів, прилаштувавшись ззаду.під тулою вони згорнули, і далі пішов один. На першій же заправці чекав сюрприз: заправившись і сплативши бензин, виходячи з дверей заправки, відкриваючи рот для хот-дога, рот так і не закрив, мої очі побачили це… Масло як лилося з-під фільтра, так і лилося (спс «майстрам» з ант*хода). Вся права сторона мотоцикла була в маслі.довго думаючи (хвилин 5), прийняв рішення — є «нз», поїду до кінця, поки не зламаюся, а якщо зламаюся, то на перекладних заберу дружину, і назад на газелі або фурі, ну як-небудь доберуся, не в африці ж. Дружині грошей відправити було неможливо, у неї було тільки на три дні перебування в криму, перший рік фактично крим повернувся в рф, санкції, все під забороною. Вибору немає, їду далі.

За 200 км до воронежа зустрів молоду пару на 2х мотоциклах, ось тоді я і зрозумів, що платити не обов’язково, бо, сплативши 1 раз, проїхали всі троє. Вони згорнули в саме місто для ночівлі, а я поїхав далі. Зупинився перекусити годин о 8 десь на окружній міста, дружині сказав «заспокоївши», що я вже під ростовом, і зупинився ночувати, паралельно обдумуючи план дій: доїхати до богучара або трохи раніше і лягти спати, години о 4-5 рвонути і нагнати час…і дороги будуть вільніше. Але, одне то я забув: це субота, і траса завантажена відпускниками …

Швидко усвідомивши на черговій стоянці біля хотеля, що всі місця вже зайняті, вирішив для «хоробрості» (від втоми) випити кави. Тут підійшов до мене далекобійник олег. Поговоривши, як завжди, про» яву і дружині, яка забороняє”, дізнаюся, що через 10 км почнеться пробка в довжину 120 км перед споруджуваної тоді дороги в обхід павловська. Перші 30 км пройшов як по мкаду — по узбіччю. Люди просто стояли, ходили біля своїх машин, хтось пив чай, хтось їв бутерброди, хтось спав, а я все їхав вперед. Далі почалася двополоска з нескінченними виїздами на зустрічну, обгонами фур. Це був жах! а час тим не менше хилилося до першої години ночі…виїхав з цієї пробки абсолютно вимотаним, без сил, з осоловевшими очима. Зупинився, як і багато, при першій же можливості. Почувши заповітне “місць немає”, випив каву, одягнув додаткову майку з довгим рукавів, зняв кросівки, щоб підсохли, ходив по кафе в одних шкарпетках…і після рушив далі. Почало світати, але ночі чомусь були холодні, все в тумані. Почалися пагорби, і, з’їжджаючи з кожного з них, потрапляв в таку паморозь і холод, що аж зуби стукали, а, піднімаючись на черговий пагорб, потрапляв як в баню: тепло, добре. І ось в якийсь момент, намагаючись переключити передачу, ліва нога перестала реагувати-звело від холоду … Благо праву гріють труби вихлопу, і на гальмо натискати поки можу. Пальці рук теж оніміли, через що зчеплення і гальмо відчував насилу, а що піддав газу, розумію тільки по звуку глушника. А все ще світає, чекаю рятівного сонця, його все немає (південь — не північ) …розуміючи, що так далі їхати не можна, а місць в хотелях немає, вирішив звернути з траси в хоч якісь кущі. Згорнув, проїхав може бути км, а може менше, сліз, відтягнув мот в кущі, і тут бачу: проїжджає одна машина з місцевими, інша… І адекватними їх мало назвеш. М-так, вирішую, від гріха подалі, їхати далі … Весь сирий, злий, втомлений. Через км 50 помічаю вивіску» хотів ” недалеко від дороги, звертаю. Думаю, якщо немає місць, то ляжу прямо на стоянці, сил більше немає. На ресепшені питаю, чи є місця, і отримую у відповідь: «так, є, ціна 3500». З округленими очима дивлюся на неї і кажу: «ви че очманіли?! час 4 ранку, я поїду до 10″. Подивилася вона на мене і каже: «500 рублів і ліжко в кімнаті для персоналу». Хто не знає, ця кімната являє собою 28 квадратних метрів з 2 ліжками в протилежних сторонах. “беру!!». Як же було класно скинути кросівки і натягнути 3 ковдри… Лежу, стукаю зубами і чую, харлей завівся і їде… «танцюючи, мій викрали, я ж не поставив на блокування, ключі не вийняв…та й хрін би з ним, я в теплі, хочу спати, якщо вже що, то все завтра».

Вранці наступного дня, насамперед вийшов на стоянку і перевірив мот, як виявилося до мене прилаштувався ще 1 спортстер і можна побачити, що масло у нього також підтікало з під фільтра. (фото зроблено з відео, відео я знімати тоді ще не вмів) таким був мій перший день самого першого мотоподорожі.п. С, фото тоді і зараз-це велика різниця.